باد

Clouds nature umbrellas skyscapes windy wooden fence wallpaper

1-زمان 5 6 سالگی من یه کارتونی به اسم(احتمالا)عمو هوهو.در مورد یه بادی بود که شبیه پیرمرد بود.خیلی هم مهربون بود و هی به همه کمک می کرد.من که عاشقش بودم وقتی شروع می شد فاصله من با تلویزیون به 1 میلی متر کاهش میافت (:

2-یه بار رفته بودیم کوه،ریواس چیدن،مهدیه یادش هست :)،پا شدیم رفتیم بالا ترین نقطه ی کوه.انقدر بادش شدید بود که اگه خودت رو شل می کردی،می تونستی تو آسمون پرواز کنی (: و البته بعدش هم استخونات خرد بشه (:

3-امروز باد خیلی شدیدی می اومد.یه طوری که انگار یکی دستگیره ی در رو از بیرون گرفته می خواد دستگیره رو از جا دربیاره بیرون.

4-بهترین آب و هوای دنیا به نظر شما چیه؟به نظر من مخلوط بادی و آفتابی.می تونی وایسی زیر نور آفتاب،همون طور که داری ویتامین دی تولید می کنی،سرت رو بگیری بالا و باد بخوری.

*******************

اینم اولین تراوشات ذهن خطرناک من (:

راستی اون عکسه،تا حالا چترتون اون شکلی شده؟برای من که زیاد،خیلی زیاد!

fatemeh hajihoseini ۶ ۲
المی ...
:))) من با الینا مینشستم نیگاش میکردم :دی

ئه...

راس می گی؟
خیلی بامزه بود کارتونه.
(:

مــــــــ. یــ.مــ
اسم کارتونه هوهو خان باد مهربان بود:))

آره راس میگی الان یادم اومد.

عاشق تیتراژش بودم هی از این ور می رفت اون ور!
(:

مر یم
وااااااای اره منم عاشق اون کارتونه بودم ولی دماغش گنده بووووود😍😍😍😍اخی یادش بخیر
دختر حاجی
هاهاها   
آره منم خیلی دوسش داشتم واقعن... 

یکی هوهو خان رو دوست داشتم یکی هم اون پرنده هه که به بچه ها کمک میکرد
مه‍ شید
مسخرس بگم که زمان بچگیای منم نشون میداد اون کارتون رو ؟ ؛)))))))))

نه ((:

کجاش مسخره ست ((:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دختری خل،چل،شلوغ،شیطون،نیش تا بناگوش باز با ذهنی شلوغ (:
(ممنون از پنجاه و سه تا بیانی که خل و چلیات منو دنبال میکنن (; )
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان