خدا را صدا کن

شما هم حتما آدمایی رو دیدین که وقتی با خدا کار دارن،سرشون رو می گیرن بالا و بلند بلند داد می زنن و با خدا صحبت می کنن.حالا هر چی هم باشه؛شکر،گله،دردودل و....

ولی من،هر وقت که با خدا کار دارم،می رم توی ذهنم،و اونجا با خدا صحبت می کنم.مگه نمی گن خدا همه جا هست؟من هم احساس میکنم که خدا باید توی وجود من باشه.برای همین هم می رم تو ذهنم تا اونجا با خدا خلوت کنم.این روش خیلی موثر تر از داد زدنه.

شما چطور با خدا حرف می زنین؟

fatemeh hajihoseini ۳ ۳
مــــــــ. یــ.مــ
من خیلی خودمونی ام باش:)))

(:

magystic Reen
(:

:))

المی ...
منم همینجورم زیاد بلند حرف نمیزنم:دی

(:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دختری خل،چل،شلوغ،شیطون،نیش تا بناگوش باز با ذهنی شلوغ (:
(ممنون از پنجاه و سه تا بیانی که خل و چلیات منو دنبال میکنن (; )
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان