جناب هرهرو |:

جناب هرهرو یکی دیگه از کساییه که توی من(چه کلمه عجیبی |: )زندگی می کنه.بعضی موقع ها که اصلن دلیلی برای خنده ندارم،جناب هرهرو یکی از خاطره های خیـــــــــــــــلی خنده دارمو برام پخش می کنه (: منم شروع می کنم هرهر خندیدن (: همه هم فک می کنن خل شدم و یه جوری نگا می کننم (:
تقریبا این شکلی: |: جناب هرهرو رو برعکس مستر ضد حال خیلی دوست دارم (:
الان مستر ضد حال کلمو می کنه |:
پ.ن:شما هم چیزی مثل جناب هرهرو دارین؟
fatemeh hajihoseini ۲ ۳
شِمِلـ ــیا
بله بله :))

خیلی باحاله این جناب هرهرو (:

انقده دوسش دارم (:

مترسک ‌‌
اتفاقاً جناب هرهروی من (اسمشو! D:) فعال‌تر از مستر ضد حالمه! :))
هه هه هه وو :|

اسمش خیلی ام خوبه -_-

منم همین طور (:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دختری خل،چل،شلوغ،شیطون،نیش تا بناگوش باز با ذهنی شلوغ (:
(ممنون از پنجاه و سه تا بیانی که خل و چلیات منو دنبال میکنن (; )
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان