قاصدکا (:

alonegirl

1-خب خب،قاصدکا هم کم کم دارن می رسن (:

بهتره یه کم در موردشون صحبت نماییم (:

2-دیدین تو کارتونا قاصدکا رو که فوت می کنن می رن تو آسمون و پرواز می کنن؟

خب راستش حداقل قاصدکایی که من فوت کردم اون شکلی نشده |:

حتی در باد |:

حتی در طوفان |:

3-قاصدک به نظرتون شبیه چیه؟

به نظر من مث گوله برفیه (:

4-من صد سالمم بشه،بازم به این اعتقاد دارم که اگه یه آرزو بکنی و بعد،یه قاصدکو فوت کنی،آرزوت بر آورده می شه (:

و این کارم می کنم (:

5-فوووووووووووت ((:

پ.ن:این عکس بالا رو حدود بیست جا استفاده کردم ((:

fatemeh hajihoseini ۴ ۳
مترسک ‌‌
فوت عالی، الهی آمین ;)

((:

Lady cyan ※※
:-)

(:

بهار پاتریکیان D:
توبه 😂

((:

Lady cyan ※※
فووووت:-)

(:


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دختری خل،چل،شلوغ،شیطون،نیش تا بناگوش باز با ذهنی شلوغ (:
(ممنون از پنجاه و سه تا بیانی که خل و چلیات منو دنبال میکنن (; )
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان