پرواز (:

همیشه دوست داشتم برای یه بارم شده بتونم پرواز کنم،خعلی حس خوبیه ((:
اصن یه جور خاصیه که بتونی بالا و بالا تر بری و یه دفه ببینی همه چی از مورچه هم کوچولوتر شده‌(:
همیشه به گنجشکا حسودیم می شه که خیلی راحت هر جا دلشون می خواد می رن و یچکس هم بهشون نمی گه کجا داری میری؟با چی میری؟با کی میری؟چی میخوری؟چی میپوشی؟....
راحتن کلا ((:
پ.ن:آرزو نوشت نیز موضوعی جدید عست ((:
پ.ن2:عایا شما آرزوی پرواز دارید؟ ((:
fatemeh hajihoseini ۴ ۳
دل آرام
آره منم واقعا چنین آرزویی داشتم...

خیلـــــــــــی خوبه که بتونی پرواز کنی ((:

طاها میرویسی
اوه این که آرزوی منه
از آرزو های من کپی برداشتی!!
من تو خوابام پرواز می کنم
اگه کابوس باشه، سقوط میکنم میمیرم :)

نخیرم ):

آرزوی خودمه ):

مترسک ‌‌
به نظر من یه انسان به تنها مخلوقی که حق داره حسادت کنه همین پرنده‌هاست؛ میگن اون دنیا هر چی رو اراده کنی در اختیارت می‌ذارن، من از الان قصد کردم که اراده کنم تا دو تا بال داشته باشم و پرواز کنم! D:

منم ((:

بهار پاتریکیان D:
پرواز کردنو دوست دارم ، بی وزنیِ باحالی توشه :)

آره (:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دختری خل،چل،شلوغ،شیطون،نیش تا بناگوش باز با ذهنی شلوغ (:
(ممنون از پنجاه و سه تا بیانی که خل و چلیات منو دنبال میکنن (; )
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان