اسب

من خیلی دوست دارم یه اسب داشته باشم،به نظرم خیلی حیوون خوبیه.

آخ من چقده عاشق چشای اسبم ((:

خیلی خوشگلن ((:

یه جور با ناز به آدم نگا می کنن که...

((:

پ.ن:آِیا شما آرزوی داشتن اسب دارید؟

fatemeh hajihoseini ۵ ۲
مترسک ‌‌
آرزوی من تبدیل به حسرت شده چون به اسب آلرژی شدیدی دارم و از فاصله ده قدمی‌اش نزدیک‌تر نمی‌تونم بشم وگرنه یک هفته می‌ریزم به هم و باید استراحت کنم تا خوب بشم :(
از بچگی عاشق اسب و سوارکاری بودم و اگه حساسیت نداشتم چه بسا تا رده باشگاهی و تیم ملی هم می‌رسیدم اما خب...
ضمناً به نظرم زیباترین مخلوق خداست ^_^

آلرژی به اسب O__O

نشنیده بودم تا حالا (:

علیرضا یاغموری
بعله
خیلی موجود گوگولیه
خیلیم مهربونه (:

اصلنم گوگولی نیس |:

ولی چشاش...

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
من ادم فضایی دوس دارم :))

|:

طاها میرویسی
من یک سورپرایز دارم که به نوعی بخشی از خاطرات منه
بعدن دربارش مینویسم
منتظر باش- به دردت میخوره

من آرزوی داشتن گاو دارم خیلی ناز تره !!
شیرم میده

باشه (:

گاو |:

بهار پاتریکیان D:
اسب دوس ^_^
سیب دادن به است هم دوس ^_^

^_^

با سیب دادن بسیییییییییییییی موافقم ^_^

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دختری خل،چل،شلوغ،شیطون،نیش تا بناگوش باز با ذهنی شلوغ (:
(ممنون از پنجاه و سه تا بیانی که خل و چلیات منو دنبال میکنن (; )
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان