چرا حسش نیس -_-

اصلن حسش نیس هیچی بنویسم -_-
نه نه نگران نباشید من دیگه نمی خوام از اینجا برم!
فقط اعلام زنده بودن کردم.
ولی جدن اصن حسش نیس -_-
ایشالله یه دو سه روز دیگه حسش میاد (:
fatemeh hajihoseini ۴ ۲
Lady cyan ※※
ایشاا... 

به لطف الهی و دعای شما حسش اومد ^_^

علیرضا یاغموری
کلا حسا رفتن مرخصی |:
ایشاله میاد

مال من بازنشسته شده |:

مترسک ‌‌
منم چند روزه دچار معلولیت نویسندگی شدم :|

ویلچر می خوای؟ ((:

طاها میرویسی
من خودم یه زمانی یه این بیماری مبتلا بودم
اسم بیماری تو ناحسیعیت است!
شاید به این خاطره که چیزی به ذهنت نمی رسه که بنویسی
فاصله پستاتو زیاد کن حله :)

فاصله پستام زیادی هم زیاد بودا |:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دختری خل،چل،شلوغ،شیطون،نیش تا بناگوش باز با ذهنی شلوغ (:
(ممنون از پنجاه و سه تا بیانی که خل و چلیات منو دنبال میکنن (; )
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان