سیاه دل:تجربه ی من ^_^

بعله حسش اومد و من در خدمتتونم (:

1-بهترین،باحال ترین و خفن ترین کتاب فانتزی ای که خوندم،می تونست باشه،ولی تا وقتی ارتمیس هست هرگز ((:

2-انگشت خاکی خیلی خوب بید ^_^

3-ای کاش منم همچین قدرتی داشتم ^_^

4-خب راستش خیلی طول کشید تا بفهمم ریزا کیه ولی بلاخره فهمیدم ^_^

5-به نظرم باید سه داشته باشه،چون واقعا پایان جلد دوش باز بود |:

6-بعد هزار و شونصد و پنجاه و سه میلیون و دویست و بیست و هشت هزار و سیصد و سی و چهار سال یه کتاب فانتزی خارجی خوب به دستم رسید (:

7-خدافس (:

fatemeh hajihoseini ۱۰ ۲
Lady cyan ※※
فقط یکی؟
خخخخخخخخخ 
عزیزی:-)
عاشق اینجور کتابام:-)

در واقع دوتا،چون هم سیاه دل بود هم طلسم سیاه دل.

علیرضا یاغموری
|:
جان ؟ |:
کتاب رمان دوس فانتزی دووس  ندارم (:

جانِ جان؟ |:

عمرت بر فنا میباشد |:

طاها میرویسی
چند سال ؟ :|
آرتمیس فاول منظورته؟!

هزار و شونصد و پنجاه و سه میلیون و دویست و بیست و هشت هزار و سیصد و سی و چهار سال ((:


بلی بلی منظورم آقای فاوله (:

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
ماه رمضون مبارک  :)

ماه رمضون شما هم مبارک ((:

علیرضا یاغموری
خب چنتا از این کتاب فانتزیارو بگو بریم بخونیم از فناییت نجات یابیم (:

همین سیاه دل رو برو بخون ((:

طلسم سیاه دل هم جلد دوم همونه
کورنلیا فونکه نوشتش.
همین (:

علیرضا یاغموری
ممنون (:

خواهش می کنم (:

بهار پاتریکیان D:
ددابظ :))) نفهمیدم چی نوشتی ..

|:

مبینا
بیچاره انگشت خاکی خیلی دلم براش سوخت.شنیدم قراره جلد سوم کتاب هم بیاد به اسم مرگ سیاه دل.امیدوارم نویسنده تو جلد سوم انگشت خاکی رو بر گردونه.

اجتمالا برمیگرده (:

عه آخجون (:
من که گفتم این باید سه داشته باشه (:

مبینا
هیچ کتابی مثل سیاه دل منو به خودش جذب نکرده.وقتی جلد دومش اومده بود یه بار دیگه جلد اول رو از اول خوندم تا هر چی که یادم رفته بود رو دوباره به خاطر بیارم.
...
خیلی خیلی کتاب عالی بود و من به 10 نفر خوندن این کتابو توصیه می کنم.  خیلی کتاب بی نظیری بود.  خانوم کورنلیا فونکه. کتاب دیگه ای غیر از 3 جلد سیاه دل. ندارن؟؟؟؟

اژدها سوار هم داره (:

بخون (:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دختری خل،چل،شلوغ،شیطون،نیش تا بناگوش باز با ذهنی شلوغ (:
(ممنون از پنجاه و سه تا بیانی که خل و چلیات منو دنبال میکنن (; )
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان