خانوم مازوخیسم و آقای سادیسم (:

خانوم مازوخیسم و آقای سادیسم،زوج موفقی هستن که با تمام تلاش در حال اذیت کردن من و اطرافیانمن (:

اول در مورد خانوم مازوخیسم صحبت می کنم:

ایشون یه خانوم بسیار محجوب و کم حرف و مودب هستن (:

وایسید وایسید! این فقط ظاهر ماجراست!

خانوم مازوخیسم خیلی خیلی خیلی خیلی بی .... ئه (:

خیــــــــــــــــــلی بی ... ئه (:

الکی واسه من قانون میزاره |:

هر بازی تک نفره ای که انجام می دم،(اعم از کامپیوتری و فیزیکی و ذهنی و فلان و اینا (: )قانون های مسخره ای که اصلن وجود ندارن برام میزاره |:

یه جورایی با مستر ضدحال همکاره،این با ضدحال زدن و قانون گذاشتن بازیو برام کوفت میکنه،اون با ضدحال زدن خیال پردازیو |:

حالا اقای سادیسم رو معرفی می کنم:

ایشون کاملن برعکس خانوم مازوخیسم هستن (:

شوخ و شیطون و خل و چل (:

و خیلیم دوسش دارم اینو (:

چون آزارش به دیگران میرسه،نفعشو من می برم (:

ایشون تقریبن مثل همسرشون هستن،با این تفاوت که ایشون برای دیگران قانون میزارن (:

در واقع به من دستور می دن که برای دیگران قانون بزارم و بهشون گیر بدم و فلان و اینا (:

برخلاف همسرش خیلی دوسش دارم اینو (:

همین دیگه،خدافس (:

پ.ن:شما چیزی مثل این زوج دارید؟(یکیشون هم باشه کافیه (: )

fatemeh hajihoseini ۴ ۳
Lady cyan ※※
چرا من دارم یکی  به اسم تیمور 
تیمور چیزای قشنگ رو برام دوست داره:-)

آهان (:

(هر چند نفهمیدم کارش چیه دقیقن |: )

SИ♡Ѡ MΛИ
کلا من یه خرس درون دارم و وسلام |:

علیک سلام ((:

marry . mj
عالی بود :)

چی |:

متن ادبی نبود که |:
ناراحت نشی حالا ((:
شوخی کردم ((:
ممنان ((:

بهار پاتریکیان D:
من یه قاطر درون دارم ، با هیچی عوضش نمیکنم :)))

(((((((:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دختری خل،چل،شلوغ،شیطون،نیش تا بناگوش باز با ذهنی شلوغ (:
(ممنون از پنجاه و سه تا بیانی که خل و چلیات منو دنبال میکنن (; )
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان