اندر حکایت کامپیوتر و دعوای بنده و خاهری ((:

همان طور که میدانید ما وبلاگ داریم در نتیجه اینترنت داشته و در نتیجه یک چیزی داریم که هوشمند است و به اینترنت وصل می گردد.این چیز نامش کامپیوتر است که چیز بسیار خوبیست و همدم تنهایی های بنده میباشد (:
از قضا این کامپیوتر همدم تنهایی های خاهری گرامی هم میباشد و ما بر سر کامپیوتر عزیز جنگ و دعوای بسیاری داریم و همیشه هم خاهری برنده میشوند -_-
و اعصاب من را خورد مینمایند -_-
ایشون حتی در تلگرام هم دست از سر بنده برنداشته و همچنان مشغول اذیت،و گاهی ضایع کردن من میباشند -_-
لازم به ذکر است که بنده مثلن ته تغاری میباشم -_-
ممنان از گوش جان سپردن به چرت و پرتهایم (:
گودبای (:
سی یو بعدن (:
fatemeh hajihoseini ۵ ۵
SИ♡Ѡ MΛИ
ما هم قبلن از این گونه دعوا ها داشتیم 
تا اینکه یه گوشی دادن دست خاهری و الان من حکومت خودمختارم ((((((((((:
اما بدیم داره
مثلا کامپیوتر چیزی میشه میندازن گردن من |:
در حالی من نکردم |:
تلگرامتو رو وب برو هیشکی نمیتونه بیاد (:

او مای گاد ((:

ازش نهایت استفاده و لذتو ببر ((:
بله بله به ما دوتا هم گیر میدن |:

طاها میرویسی
منم ته تغاریم :|
و همیشه داداشام میبرنم :(((

T_T

مترسک ‌‌
ته‌تغاری زور داره ولی فرزند ارشد زورش می‌چربه! :))

دقیقن T_T

marry . mj
من بچه ارشدم داداشم نیگا کنه لب تابو خفش میکنم :/

ولی سر گوشی مامان و تبلت مشترکمون همیشه دعوائه همشم اون میبره 

T_T

پسره اون خب T_T

امیر میم. علوی
ما حنگ نداریم من کل اختیارات رو به داداشم دادم اوری سیینگ ایز اوکی

زندگی مسالمت امیز T_T

چطوری عاخه؟ T_T

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دختری خل،چل،شلوغ،شیطون،نیش تا بناگوش باز با ذهنی شلوغ (:
(ممنون از پنجاه و سه تا بیانی که خل و چلیات منو دنبال میکنن (; )
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان