مسابقه ی معنی من ^__^

سلاممممممم ^__^

طاها مسابقه گذاشت منم جوگیر شدم ^__^

این مسابقه به این صورت است که شما باید با توجه به شناختی که از من دارین،معنی منو از نظر خودتون بنویسید.یعنی نکات خاصی که از من میبینید رو با توضیح بنویسید و به خودمم خبر بدین که بیام ببینم ^__^

برای مثال:

1-خیلی کتاب میخونه(توضیح مفصل طولانی در پرانتز جلوی هر نکته)

2-خیلی میره تو اینترنت(توضیح مفصل طولانی در پرانتز جلوی هر نکته)

3-خیلی اهنگ دوس داره(توضیح مفصل طولانی در پرانتز جلوی هر نکته)

حداقل هم سه تا نکته بنویسید ^__^

تا دوشنبه ی هفته ی دیگه هم وقت دارین ^__^

سه شنبه هم بهترین معنن(معنی کننده #کلمه_من_در_اوردی)معرفی میشه ^__^

جایزه شم یه چیزی میدیم حالا ^__^

اقا خواهشا ضایعم نکنید دیگه O__O شرکت کنید ^__^

دو تا معنن هم بیان مسابقه برگزار میشه ^__^

مچکرم ^__^

خدافس (^__^)\

fatemeh hajihoseini ۴ ۴
علی رحمانی پور
مسابقه خوبی بذار خوب
من الان چب بنویسم

مسابقه به این خوبی |:

طاهاعیان خوشمزه :)
شرکتکی خواهم داشت!! :+)

شما که باید حتما شرکت نمایی ^__^

مترسک ‌‌
من چون تازگیا شناختمت طبیعتاً نمی‌تونم نظر درستی راجع بهت بدم، اگه می‌شه عفوم کن [شکلک مظلوم و عرق شرم و اینا]

مسابقه ی سختیه مث اینکه |:

حالا درمورد خودم که دقیقا نباید باشه که،در مورد پستام و اینا ^__^
کلا فعالیتم تو بیان ^__^

SИ♡Ѡ MΛИ
چشم ^_____^
سعی میکنم بزارم (:

مچکرم ^__^

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دختری خل،چل،شلوغ،شیطون،نیش تا بناگوش باز با ذهنی شلوغ (:
(ممنون از پنجاه و سه تا بیانی که خل و چلیات منو دنبال میکنن (; )
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان