ای مان شافت قهرمان،تو هستی امیدمان ^__^

دودورودودو،المان ^__^

دودورودودو،المان ^__^

عشق منی،المان ^__^

دوستت دارم،المان ^__^

پ.ن:پیشاپیش بردمون تبریک گفته میشود،باختمون هم تسلیت و این که چیزی از ارزش هامون کم نمیشه ^__^

پ.ن2:عنوان شعریست از خودم ^__^

پ.ن3:متن هم شعریست از خودم ^__^

پ.ن4:هی یه چیزی میخورم بعد میگم ای وای روزه ام باطل شد |: ((:

fatemeh hajihoseini ۱۰ ۵
دخیـ گمشدهـ
^_^

^__^

مترسک ‌‌
اصلاً آلمان از وقتی برزیل رو 7-1 در هم کوبید، یه جور خاصی برام عزیز شد و به عنوان غیرفوتبالی‌ترین هوادار آلمان (!) براشون آرزوی موفقیت دارم D:

از طرف کل مان شافتیا تشکر میکنم ازت ^__^

mali chek
خل و چل خودمانی :))))

^^

نگار :)
آلمان برد؟

هنوز نه ((:

آرین :)
دیگه اعیام روزه داری تموم شد دختر  :|
همچین میگی انگار آلمانی هستی چه سودی به تو داره عاخه  :\
یادمون نره که برزیل دوبار پشت هم قهرمان دنیا شد هیچ تیمی نتونسته تا حالا! هرچند طرف دار برزیل نبودم ولی از موقعی هفت یک از المان خورد تو سری خور شد همه افتخاراتشو یادشون رفت...!
تیم والیبال هم که بهترین بازیش تو این دوره برد مقابل صربستان بود -_-

من یه رگم مان شافتیه کلا(مثلا حالا ^__^)

به جز اون هم این که المان رو قبل از جام جهانی هم دوست داشتم ^__^
سودشم اینه که بیشتر از المان خوشم میاد ^__^
و در کل به نظرم تنها تیمیه که متکی بر "فرد" نیست و همه هر کاری می تونن میکنن ^__^
در مورد برزیل هم حرفی ندارم ^__^
والیبال هم کلا همینجوری برای تنوع و تفنن میبینم و کاری بهشون ندارم،پس در این زمینه هم حرفی نیست ^__^

magystic Reen
باخت که :|

دیگه چیکار کنم خو |:

ولی به هر حال نیمه نهاییم چیز خوبیه ^__^

سید مهدی
در دوره بعد موفق باشید.....

ایشالله ^__^

بابا لـــــــــــــــــــــــــــــنگ دراز
باختید ک :)))

کاریست که شده،ولی مهم نیس،چون چیزی از ارزش هامون کم نکرد و در ضمن اینکه نیمه نهاییم واسه خودش غولیه ^__^

آرین :)
هــعــــی
آلمان چه قشنگ باخت دلم براش سوخت (استیکر اشک ناشی از خنده)  :دی

|:

SИ♡Ѡ MΛИ
حیف (:
هرچند الان مجله ها میگن فرانسه دوپینگ کرده اما آلمان آلمان همیشه نبود خدایی (:
مزخرفترین یوروی کل عمرم بود واقعا (:
پرتشانس قهرمان شد |:
شعر عالی ((((((:

والا جمله ی سوم اون لبخنده منو درگیر کرده |:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دختری خل،چل،شلوغ،شیطون،نیش تا بناگوش باز با ذهنی شلوغ (:
(ممنون از پنجاه و سه تا بیانی که خل و چلیات منو دنبال میکنن (; )
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان