اندر حکایت انیمه و من و خاهری (:

همان طور که میدانید به کارتون های جاپنی ^__^ میگویند انیمه.انیمه خیلی چیز باحالی است که من خیلی دوسش دارم ^__^ از انجا که خاهری هم انیمه دوس دارد،ما همیشه دعوا داریم که کداممان بنشینیم انیمه های خودمان را تماشا نماییم ^__^ البته بیشر انیمه های بنده را خاهری هم تماشا میفرماید ما من نمیتوانم انیمه های او را تماشا فرمایم چون که رده ی سنی دارد -____-

رده ی سنی یک عدد مسخره است که میگوید افرادی که سنشان زیر این عدد است،نمیتوانند از این محصول استفاده نمایند -_____- خواهری هم همش بالای 17 سال میگیرد که من اصلا نمیتوانم تماشا نمایم -___________-

ولی به هر حال انیمه هایی هم هستند که افراد زیر 17 سال هم میتوانند تماشا کنند و با اینکه همه خوب نیستند،اما انیمه های خوبی هم وجود دارد که من برای خودم میگیرم و تماشا میکنم ^__^

پس نتیجه میگیریم که مشکل اصلی من و خاهری،کمبود وسیله برای تماشای انیمه عصت،و خیلی مچکر میشویم اگر یک نفر یک کامپیوتر(لپ تاپ حتی)برای ما خریداری نموده و به درب منزلمان پست نماید ^__^

باتچکر از این فرد عزیز ^__^

fatemeh hajihoseini ۹ ۴
meysam heydari
💫عالی و زیبا💫

مچکرم (:

ولی بیشتر این کلمات رو برای متن دبی به کار میبرن فک کنم (:
در هر صورت ممنون (:

Lady cyan ※※
:)))))))))))
خخخخخخخخخخخ بنده نیز متشکر میشوم کسی واسم یه لپ تاپ پست کنه
:دی
انیمه چیز باحالیه رده سنیش هم من کاری ندارم:دی

((:

بهار پاتریکیان D:
خجالت بکش ، انیمه ؟! -____-

دختر گلم،بعضی انیمه ها هستن که بالای 28 سالن،بنابراین انیمه به هیچ وجه من الوجوح(اگه درست نوشته باشم |: ) بچگونه نیس (:

مترسک ‌‌
ولی شما سعی کن همیشه برنامه مناسب سن‌ات رو ببینی :))

چشم (:

شاهین ام
ولی این کارتونای ژاپنی یه جوریه.....

چشه به این خوبی؟ |:

آرین :)
شما چیزی به نام ریسیور به گوشت نخورده؟  :| از این دسگاهاست که توش سی دی میذاری یا بهش فلش میزنی پخش میکنه  :\
البته اگه کنسول های بازی مدرن مثل XBox یا بلی استیشن 3 به بالا دارید هم میتونید ازشون استفاده کنید!  :)
البته تلوزیون های الانی همشون فلش میخورن بریز رو فلش بزن به تلویزیون -_-

چرا به گوشم خورده،نداریم خو |:

در ضمن تلویزیونمون از زیرنویس پشتیبانی نمینماید ^__^
و اینکه اگه بابام ببینه دیگه.. مُردم (:

علی نیا
حالم از هرچی چش بادومیه بهم میخوره
شبکع نمایش که شده پخش مستقیم کره و چینو اینا
ای فیلمم که بینا بینه
اچ دی هم کلا کرهه
همه جا این فیلمای مزخرف هستن
اه اه
حالا کم مونده انیمه هم ببینیم
جاعلا گرفتن انیمیشن رو یشن رو انداختن گفتن انیمه درست کردیم

چرا انقد عصبانی |:

در ضمن انیمه مال ژاپنه نه کره یا چین |:

SИ♡Ѡ MΛИ
من عاشق چشماشون تو فیلمم
نصف کله ی طرف چشمه (:
من منبع اصلی انمیمم |:
تو خونه کسی جرئت نداره به هاردای من دس بزنه
3 تا رمز دارن (:
انیمه هم دارم ولی کمه (:

ما که کلا کامپیوترمون انیمه س ((:

magystic Reen
جالبه بدونین نصف فیلمای هالیودی از روی انیمه ها کپی برداری میشه.
نمونه اش ماتریکس که ایده اصلی رو از Ghost in the Shell گرفتن واچوفسکیا.
اون چیزی که تلویزیون نشون میده مزخرفه ربطی به انیمه نداره ^_^ 

عاها (:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دختری خل،چل،شلوغ،شیطون،نیش تا بناگوش باز با ذهنی شلوغ (:
(ممنون از پنجاه و سه تا بیانی که خل و چلیات منو دنبال میکنن (; )
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان