چطوری میشه اینا رو تشخیص داد از هم؟ :/

اقا چرا خوابای من انقد واضحه؟ :/

بعضی موقعا نمیفهمم الان خواب دیدم یا واقعی بوده :/

یه بار خواب دیدم دارم مشقامو مینویسم،فک کردم واقعا نوشتم دیگه ننوشتمون :/

خداروشکر معلممون ندید مشقا رو اون روز ^__^ ولی کارم دوبرابر شد -__-

یه بار هم خواب دیدم پا شدم دیدم پنج بعد از ظهره،مدرسه نرفتم،اون روزم امتحان داشتیم.

بعد پا شدم از خواب نشستم دارم گریه میکنم ((:

مامانم ترسیده بود بیچاره (: گفت:چته؟ گفتم:مدرسه نرفتم امروز گفت:ساعتو نگا کن! نگا کردم دیدم هنوز ده نشده (: (بعدازظهری بیدم (: ) پاشدم دارم دور شادی میزنم وسط خونه از خوشحالی ((:

دوستان!عزیزان!راهکاری برای تشخیص خواب از واقعیت یا رقیق تر کردن خواب دارین عایا؟

پس یه ندا به من بدین (:

مچکرم ^__^

fatemeh hajihoseini ۱۰ ۶
mali chek
برا منم پیش اومده

راهکار نیس خواهر من :|

انصاف نیس عاخه T__T

ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
:/

\:

Lady cyan ※※
خخخخخخخخخخ
خوبه که واضح باشن

کجاش خوبه -__-

طاهاعیان خوشمزه :)
منم اینجوریم
تو خوابم تو کتابخونه ام بیدار میشم میبینم تو خونه ام :|

#همدردی ):

بانوی یخی ...
برا من هزار و شونصد بار پیش اومده :/

برا من شونصد هزار بار پیش اومده -___-

مترسک ‌‌
شام سنگین نخور :|

چشم ((:

آرین :)
تو واقعیت یه دونه بزن تو گوش خودت ، اگه تو خواب دیدی که مثلا مشقارو نوشتی ولی تو گوش خودت نزدی بدون که خواب بوده  :|  چون اونجا هم باید میزدی تو گوش خودت  :/

#چرت_و_پرت_نویسی   (((:

((((((((:

اقا مهندس
سلام
من یه بار قبل از کنکور جواب یکی از سوالایی که چند روز بود من رو درگیر خودش کرده بود رو تو خواب پیدا کردم خیلی حال داد

عه چه باحال (:

SИ♡Ѡ MΛИ
آخرین باری که خواب دیدم یادم نمیاد (:

خوش به حالت ):

اعصابم از دست خوابام خورده -__-

.. Ps4
تا کنون همچین موردى نداشته بیدم 
دنبالى

خوشا به حالت که نداشته بیدی -__-

ممنون (:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دختری خل،چل،شلوغ،شیطون،نیش تا بناگوش باز با ذهنی شلوغ (:
(ممنون از پنجاه و سه تا بیانی که خل و چلیات منو دنبال میکنن (; )
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان