من یک گودزیلاعم ((:

من یک گودزیلاعم (:

و به آن افتخار میکنم (:

من خیلی رو مخم (:

و به خاطرش خوشحالم (:

شاید به خاطر فنقلی بودن جایی حسابم نکنند (:

اما خودم را به زور هم که شده در چشمشان فرو مینمایم (:

من تبلت می خواهم و برایم زود است (:

اما مهم نیست،مگر کامپیوتر چه کم از لاله ی قرمز دارد؟ (:

من یک گودزیلاعم (:

و به آن افتخار میکنم (:

fatemeh hajihoseini ۶ ۵
Lady cyan ※※
:0
منم گودزیلا بودم
الان دیگه بالغ شدم

بعله ((:

.. Ps4
افرین به گودزیلا بودنت افتخار کن

چشم ((:

نگار :)
آفرین. .گودزیلا بودن در این شرایط بهتره :)))

گودزیلا بودن در هر شرایطی بهتر از هر کار دیگه ایه ^__^

خادم الحسین
آفرین به کارت ادامه بده!!
:|

چشم ((:

SИ♡Ѡ MΛИ
کیپ کالم اند آیم گودذیلا  ^_____^

مانتو با این نوشته نیست تو بازار بخرم؟

((:

مترسک ‌‌
پناه بر خدا :| :))

((:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دختری خل،چل،شلوغ،شیطون،نیش تا بناگوش باز با ذهنی شلوغ (:
(ممنون از پنجاه و سه تا بیانی که خل و چلیات منو دنبال میکنن (; )
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان