گودزیلا طور ((:

+حالا تبلتم نشد نشدا،گوشی عم خوبه ((:
-بچه پررو میگم تا 15 سالگی هیچی نمیخرم،تو میگی گوشی عم خوبه؟ -__-
+آره ((:
-تو که الانشم تو همه چی هستی -__-
+خب ((:
-گوشی میخوای چیکار؟-__-
+گوشی کیفش بیشتره ((:
- |:
#گفتگوی_خیالی_بین_دو_نیمه-ام ((:
fatemeh hajihoseini ۵ ۴
بهار پاتریکیان D:
من راضی عم ازت ، ادامه بده پسر بابا :)))

چشم بابا جونم ((:

Lady cyan ※※
خخخخخخخخ
برات میخرم اصن :دی

مچکرم ((:

مترسک ‌‌
که این طور :|

بعله این طوره ((:

.. Ps4
:))))))منم که ایپد داشتم در ارزوى گوشى بودم اما الان دارم درک میکنم هیچى ایپد نمیشه

آهان (:

آرین :)
حرفى ندارم واقعا  :|
من الان 15 سالمه و فردا پس فردا میرم گوشى بخرم P:

هر وقت رفتی بخری یه دونه هم برای من بخر پست کن دم در وبلاگ میام ورمیدارم ((:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دختری خل،چل،شلوغ،شیطون،نیش تا بناگوش باز با ذهنی شلوغ (:
(ممنون از پنجاه و سه تا بیانی که خل و چلیات منو دنبال میکنن (; )
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان