مقر مخفی من (:

وقتی فنقلی بودم،مقری مخفی داشتم که به همراه افرادم(عروسکام) در آن مخفی میشدم (:
البته جای مقر را تمام خانواده میدانستند |:
مقر مخفی ام در کمد تشک و بالش و پتوهایمان بود (:
این کمد همیشه برای خوابیدن،نشستن و حتی گاهی ایستادن من جا داشت و به همین دلیل تبدیل به مقر مخفی من شده بود (:
روش رفتن در مقرم هم این طور بود که ابتدا افرادم را به داخل کمد شوت میکردم و سپسس خودم به وسیله ی فضاهای خالی بین تشک ها به بالا و مقرم میرسیدم (:
من و افرادم در مقر کارهای بسیار بسیار مهمی انجام میدادیم،مثلا صحبت میکردیم،غذا میخوردیم،نقشه هایی برای کارهای مختلف و دستیابی به چیزهای مختلف میکشیدیم،بازی میکردیم و حتی همانجا یه پتو میکشیدیم روی خودمان و میخوابیدیم (:
خلاصه که دوران خوبی بود (:
تا فنقلی نوشتی دیگر،خدافس (^__^)\
fatemeh hajihoseini ۴ ۲
ویار تکلم
فکر کنم هر کی تو بچگی یه پناه گاه داشته :)

بعله (:

مترسک ‌‌
چه جوری مقر مخفی بوده که همه می‌دونستن؟ =))

در عالم کودکیت و در اثر تاثیر این کارتونایی که شخصیت اصلیش مامور مخفیه،بش میگفتم مقر مخفی (:

SИ♡Ѡ MΛИ
عی جانم چه گوگولی ^___^
من در دوران طفولیت به علت حجم بالا تو کمد جا نمیشدم |:

چند کیلو بودی؟ |:

SИ♡Ѡ MΛИ
4 رقم اولش یادمه |:

(((((((:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دختری خل،چل،شلوغ،شیطون،نیش تا بناگوش باز با ذهنی شلوغ (:
(ممنون از پنجاه و سه تا بیانی که خل و چلیات منو دنبال میکنن (; )
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان