انصاف نیس بوخودا ):

انصافه انقد بازدید داشته باشه،بعد انقد نظر و لایک؟ )):

fatemeh hajihoseini ۱۲ ۳
Eli.m ...
مال تو که خوبه من بعضیا ۲۰۰ تا بازدید داره بعد ۱۲ تا نظر:-\ 

اون خوبه حداقل نظراش آبرومنده (:

یه دونه اخه ):

سید .م
معلوم نیست علتش واقعا...

):

بهار پاتریکیان D:
من پست دارم صد تا بازدید سه نظر ..
چی میگی بابا :|

عه |:

خب من قانع شدم |:
هیجی پس |:

آرین :)
-_-

چیه |:

مترسک ‌‌
آیا مشکل جوونای ما اینه؟ D:

عاره ):

نگار :)
این درد خیلی هاست..

عاره ):

ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
:(

):

ماهی گلی
مردم خسته ای هستیم کلا :))

اوهوم ):

SИ♡Ѡ MΛИ
نه نه
همش توطئه عربستان |:
مرگ بر آل سعود |:

عاره والا |:

محمد حسین
ظاهرا این مشکل همه اس من موندم این همه بلاگر پس چیکار می کنن تو نت ؟ :دی 

والا... 

دید میزنن فقط |:

Lady cyan ※※
^__________^
من پست دارم 215 تا بازدید خورده با 20 تا کامنت

اون خوبه حداقل آبرومنده نظراش (:

گم نام
نه اصلا انصاف نیست:)

):

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دختری خل،چل،شلوغ،شیطون،نیش تا بناگوش باز با ذهنی شلوغ (:
(ممنون از پنجاه و سه تا بیانی که خل و چلیات منو دنبال میکنن (; )
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان