شرح حال

سلام.

دختری هستم12 ساله،به اصرار آبجیم(cookiejar.blog.ir)اومدم اینجا.

به دنیای رنگی من خوش آمدید!


fatemeh hajihoseini ۲۳ ۲۱
magystic Reen
من کجا اصرار داشتم بچه پررو :|

چرا خیلی هم داشتی

من خودم

خوش اومدین

دو خواهر با یه قالب :)

عوض کرده که D:

مر یم
😂😂😂مطمعنم مهدیه اهل اصرار نیست ولی

چرا خیلی هم هست!

من خواهرشم،من می فهمم.....

دختر حاجی
خوش اومدی به بیان:) 

خعلی هم ممنون :)

عمو کاکتوس
آن کس که نداند و بداند که نداند ... !

جان؟ |:

المی ...
خوش اومدی:)
منم به خواهرم اصرار میکنم بیاد ولی میگه خجالت میکشم اتفاقا دوست هم داره
با اینکه 9 سال ازم کوچیکره ولی ذهنش خلاق تر از منه

خعلی ممنون (:

واسه چی خجالت می کشه؟
بهش بگو اگه وبلاگ نداشته باشی(اونم تو بیان)عمرت بر فناست!
من که از آبجیم کمال تشکر رو به خاطر معرفی اینجا به من دارم! (:

N ـــــــ
منم اول از سـرِ بیکاری و بی حوصـلگی اومدم........
اما الان واقعا هدفمند شدم :)

+خوش اومـــــــ^ــــــــ^ــــــدی
کـیمیـا :)
نـاراحـت ؟ 
چــرا ؟
بیست و دو
من تا حالا وبلاگ یه آدم ۱۲ ساله رو نخونده بودم
دوست دارم دنیاشو بخونم:)

به دنیای رنگی من خوش اومدی (:

نویسنده عشق
خوش اومدی :)))
وب جالبی داری :) موفق باشی
فاطیما کیان
جدی 12 سالته ؟ ای جونم ^_^

بلی (:

ساتیا سخی پور
خوش اومدی زود نیست واسه درگیر شدن تو دنیای مجازی؟

نع ((:

bahar ...
خوش اومدی ابجی کوچیکه😊

ممنون (:

sheida gaf
بسی باحال است وبتان :D

با تشکر ^_^

آرین :)
هر چند این پست یکم قدیمیه ولى خوش اومدى 😆😆

بیان سن پایین زیاد داره!  خودم یه نمونه بارزش  ولى خوب دوازده سالم نیست ولى :/

خلاصه ، میگم خواهرت هم چقدر روى اصرارش پا برجاست  D:

ممنون ^_^

آره دیگه من خیلی جوونم ^_^
خیلی -_-

لیمو ‌‌
سلام خوبی ؟؟
وبت جالبه گلم
تحت هیچ شرایطی این وبلاگارو منحل نکن !
در آینده خودت بر میگردی و قدیمی ترین مطلبای وبتو می خونی و شاد میشی :)
چون خیلی مهم بود در همین بدو آشنایی بهت گفتم :دی

باوشه ^_^

من دلم پاکه ...
خووووش آمدی......،
همیشه از این کارا کنید،...
به منه بدبجت سربزنید...😁

چشم سر می زنم ^_^

علیرضا یاغموری
خووووووووووووووووش اومدین (:
تا میتونی تو دنیای مجازی غرق شو (:

چشم ^_^

علی نیا
بله
دوازده سالو دو ماه و دو روز

به به آفرین (:

روز نداره ولی (:
از کجا حدس زدی انقد دقیق؟

S҉A҉H҉A҉R҉ ....
آخی عزیزم:)

دیره ولی خب میگم دیگه خوش اومدی:)

اولین کامنت مصر بودن خواهرتو نشون داده به صورت فجیع:))))

ممنون ^_^

بعله دیگه اینم خواهر مائه ^_^

سید مهدی
من در این تصویری که گذاشتی  دنیای رنگی نمیبینم......

حالا حتما باید توی تصویر اینو ببینین؟

|:

نسیم ...
چه دنیای زیبایی :)))

مچکرم ^__^

mr point
شمام به دنیای بلاگ بیان خوش آمدی

مچکرم (:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دختری خل،چل،شلوغ،شیطون،نیش تا بناگوش باز با ذهنی شلوغ (:
(ممنون از پنجاه و سه تا بیانی که خل و چلیات منو دنبال میکنن (; )
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان