مستر ضدحال (معرفی نامه)

مستر ضدحال رو می خوام بهتون معرفی کنم.
مستر ضد حال تو ذهن من زندگی می کنه و خیلی هم(همون طور که از اسمش مشخصه)ضد حاله.
هر وقت فکرای عجیب و غریب فانتزی زیاد می کنم،مستر ضد حال یه پیام می ده:
-:«خطایی رخ داده است.....لطفا کمی بیشتر به دنیای اطرافتان نگاه کنید!»
مستر ضد حال هیچ وقت نمیزاره من با خیال راحت خیال بافی کنم.همیشه به من ضد حال می زنه.بعضی موقع ها دلم می خواد خفش کنم |:
بعد یادم میاد تو ذهنمه و نمیشه خفش کرد |:
پ.ن:شما هم چیزی مثل مستر ضدحال دارید؟
fatemeh hajihoseini ۲ ۳
شِمِلـ ــیا
نه فکر نکنم داشته باشم :|
:)
مترسک ‌‌
من یه عقلی دارم که کلاً خلق شده برای ضدحال زدن به من :|

|:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دختری خل،چل،شلوغ،شیطون،نیش تا بناگوش باز با ذهنی شلوغ (:
(ممنون از پنجاه و سه تا بیانی که خل و چلیات منو دنبال میکنن (; )
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان