تلگرام |:

از بس می رم تو تلگرام،جدیدا چشمامو میبندم تلگرام میاد جلوم |:

عادت کردم ببینمش |:

خابشم می بینم حتی |:

پ.ن:گاهی اوقات با غلط املایی می نویسم ((:

پ.ن2:این کار کاملا از قسد عست ((:

fatemeh hajihoseini ۸ ۳
Lady cyan ※※
:-)
من از بس از تل استفاده میکنم وقتی میرم تو لیست مخاطبا همه رو آنلاین میبینم خخخخخخ:-)

این مورد دیگه برام پیش نیومده تا حالا ((:

بهار پاتریکیان D:
افرین :)))
من که یک ماهو نیمه پاک پاکم :)))

من حدود یه دیقه ست که پاکم ((:

مترسک ‌‌
اَجب :|
طلغرام در خاب؟ عایا عین کار درثطی اصط؟ :|
وابصدگی طا به کوجا؟ طا به کِی؟ :|

چرا انقد حالا ((:

طاها میرویسی
مطرصک چی گفط؟
من کح حیچی نفحمیدم!!

خودت چی گفتی؟

|:

بهار پاتریکیان D:
خرابِ کامنتِ مترسکم من :)))))  D:

((:

منم

عرفـــــ ـــان
همچین گونه ای از اعتیاد تا به حال مشاهده نکرده بودم :)

حالا مشاهده کن ((:

مترسک ‌‌
تاها جان، من چی گفطم؟ مگه شوما چیضی شنیدی برادر؟ D:

چقد خلین شما دو تا ((:

وال کوهان دار
یه بار خواب دیدم تو تلگرام بهم پیام داده ذوق مرگ شدم فک کن

|:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دختری خل،چل،شلوغ،شیطون،نیش تا بناگوش باز با ذهنی شلوغ (:
(ممنون از پنجاه و سه تا بیانی که خل و چلیات منو دنبال میکنن (; )
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان