چقد من صورت خطی دوست میدارم ^__^

صورت خطی یکی دیگه از کلمات اختراعی خودم میباشد ^__^

به شکلک هایی نظیر : ^__^ O__O ب_ب T__T D_D @.@ @_@ -__-  0.0 صورت خطی گفته میشود ^__^

چقده من از اینا دوست میدارم ^__^

خیلی خوبن ^__^

عاشقشونم ^__^

محبوب ترین شون هم نزدم اینه:^__^

^__^

fatemeh hajihoseini ۵ ۲
سارا ف.ن
^-^
o_O
:))))

^__^

مترسک ‌‌
مترسک_مترسک :|

مچکرم |:

marry . mj
^---^

*-----*

+____+

چه خوشگلن ^__^

ممنان ^__^

مــــــــ. یــ.مــ
(^~^)
ヽ(^。^)丿
└(^o^)┐
D:
حال کن:پی

ممنان ^__^

SИ♡Ѡ MΛИ
کار جالبیه (:
میگم محدودیت خلاقیت میاره و این صوبتا دیه (:
(: ___________ :)
اینم برا من

اخی چه شکلک خوبی ((:

این فک کنم داره گریه میکنه؟
یا نه؟
موجود فضاییه چار تاچش داره؟
حالا هر چی ^__^
ممنان ^__^

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دختری خل،چل،شلوغ،شیطون،نیش تا بناگوش باز با ذهنی شلوغ (:
(ممنون از پنجاه و سه تا بیانی که خل و چلیات منو دنبال میکنن (; )
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان