چرا الان من گشنمه؟ |:

مگه اذان ندادن؟

مگه من افطار نکردم؟

مگه سه تا تیکه پیتزا نخوردم؟

مگه دو لیوان نوشابه نخوردم؟

پس چرا گشنمه؟

|:

fatemeh hajihoseini ۷ ۳
علی نیا
بله
الان ما متوجه شدیم که پیتزا با نوشابه خوردید
:|

منظورم این نبود که ((:

همینجوری نوشتم ^__^
ببخشید اگه دلت خواس ^_^

leilaaaaaaaaa mohammadi
معده نیست که، جوراااااااااااااااااااااااااب کش میاد.خخخ

والا |:

Lady cyan ※※
کار خداس
خخخخخخخخ

شاید ((:

طاها میرویسی
کرم
همش کرمه

دقیقا -_-

مترسک ‌‌
چون خوراکیا رو با خلوص نیت نخوردی! :))

عه...

پس دلیلش این بود ((:
ممنان که گفتی ^__^

شیکسون (^_^)
من تاحالا برای افطار پیتزا نخوردم :))
ولی هر وقت پیتزا بخورم 10 دقیقه بعدش از گشنگی می میرم :))

یه بار بخور خوبه ^_^

وا چرا خب |:

SИ♡Ѡ MΛИ
همه از خاکیم و یکم کرم عادیه |:
اما این حجم از کرم تو معدت غیر عادیه |:
3 تا تیکه پیتزا |:
مگه شما تیکه ای میخورین |:
من کیلیویی میخیورم ((((((((:

کیلویی چجوری میخوری؟

|:
من همون سه تا تیکه رو خوردم پوکیدن نمودم |:
دیگه جا نداشتم |:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دختری خل،چل،شلوغ،شیطون،نیش تا بناگوش باز با ذهنی شلوغ (:
(ممنون از پنجاه و سه تا بیانی که خل و چلیات منو دنبال میکنن (; )
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان