خدایا!قرارمون یادت نره!

ببین خدا!
امشب من هر چی گفتم تو بگو چشم!
تو هم هر چی گفتی من میگم چشم!
امشب من حرف میزنم،تو گوش بده!
تو هم حرف بزن،من گوش میدم!
خدا بیا امشب خیلی خیلی خیلی بیشتر دوست باشیم ((:
پ.ن:شب قدره،التماس دعا ((:
پ.ن2:یکی از دعاهاتون برای من لطفا این باشه که خوابم نبره امشب ((: ممنان ^__^
fatemeh hajihoseini ۳ ۳
علی رحمانی پور
چقد راحت با خدا حرف میزنی
آره اینجوره وقتی به اسمای خدا نگا میکنی یه بار میگه یا رحمان یا رحیم یاد مهربونیش میفتی دوست میشی یه بارم میگه یا قهار میفهمی خدام بعضی وقتا روی دیگشو نشون میده و با عدلش باهامون رفتار میکنه
قربون این خدا برم
التماس دعا
دعاتون کردم همین حالا

خدا برای من بزرگ هست،اما نه اونقدر بزرگ که نتونم خودمونی و راحت باهاش حرف بزنم،خدا دوست منه ((:

ممنون که دعام کردین ^__^

طاهاعیان خوشمزه :)
بیدار میمونی ::)))

اره موندم ^__^

اثردعاهای شما بود ^__^

SИ♡Ѡ MΛИ
خجالت میکشم باهاش حرف بزنم ...
شما مارو دعا کن (:

اوا چرا خجالت میکشی؟

فک کن خدا دوست صمیمیته،بی غل و غش و ادااطوار هر حرفی داری بهش بزن ^__^
چشم منم دعا می کنم ^__^ ولی حتما خودتم باهاش حرف زن ^__^

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دختری خل،چل،شلوغ،شیطون،نیش تا بناگوش باز با ذهنی شلوغ (:
(ممنون از پنجاه و سه تا بیانی که خل و چلیات منو دنبال میکنن (; )
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان