جان شیرینم...

جان شیرینم!

چند وقتیست انار نخورده ام،

انار که میخورم دلم حسودی میکند،

میگوید:مگر دل انار از من خون تر است که تو او را میخوری و مرا به گوشه ای میندازی؟

میگویم:انار مرا به یادش میاندازد،اما تو مرا از او دور میکنی!

جان شیرینم!

چند وقتیست چیزی ننوشته ام.

می نویسم دهانم حسودی میکند.

میگوید:مگر قلم از من حرف های ناگفته ی بیشتری دارد؟

میگویم:قلم مرا سبک میکند و او را به یادم میاورد،اما تو مرا سنگین میکنی و او را از من دور!

جان شیرینم!

چند وقتیست نیستی...

و من به همه کس و همه جا حسودی میکنم،چون تو را نداشتند که از دستت بدهند!

#ف_حا(:

fatemeh hajihoseini ۶ ۶
mahjobeh modanloo
:)
قشنگهه

مچکرم (:

محمد رضا
من که هر وقت دست به انار شدم سفید از اب د رامد

دنبالت میکنم

دیگه شانس شما هم اینجوریه ^__^
باتشکر ^__^

Lady cyan ※※
چه قدر قشنگ بود :)
عکس منو یاد شب یلدا انداخت

مچکرم ^__^

mali chek
چ حسود در حسود :)

افرین دخترم ^_^

بعله دیگه ((:

SИ♡Ѡ MΛИ
چقدر قشنگ بود (::
اصن خعلی قشنگ بود (((((((((((((((:

مچکرم (:

magystic Reen
جان شیرینت؟ :|

آره ((((:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دختری خل،چل،شلوغ،شیطون،نیش تا بناگوش باز با ذهنی شلوغ (:
(ممنون از پنجاه و سه تا بیانی که خل و چلیات منو دنبال میکنن (; )
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان