عینک (:

وقتی فهمیدیم چشام ضعیفه و باید عینک بزنم،هف سالم بود ^__^

مامانم بهم گفته بود چشات ضعیفه باید بریم دکتر (:

منم گفتم چشم آمپول داره؟ D:

مامانم گفت نه |:

منم گفتم پس پاشو بریم D:

مامانمم گفت چشم آمپول نداره ولی قطره داره D:

منم گفتم خب پس بشین حالا چه عجله ایه |:

fatemeh hajihoseini ۸ ۴
مترسک ‌‌
هنوز نرفتی؟ P:

مجبور شدم دیگه ((:

پسرِ خاکستری
:))))

(:

بهار پاتریکیان D:
عزیزم :)))

^__^

ماهی گلی
خخخ از قطره هم ترسیدی!!
من یه زمانی عشق عینک بودم :)

انقد قطره مزخرفه که|:

•°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
😊😉 دنبال شدی

ممنون ^__^

آرین :)
منم از کلاس اول دوم عینک میزنم :|
الانم به یادرى دوستان حس میکنم چشام ضعیف تر شده واسه شروع مدرسه ها دوباره باید برم دکتر :|
الان یه هشت نه سالى هست من عینکى ام :)

کلن بیانی ها عینکی ان ^__^

آرین :)
اره :))

(:

SИ♡Ѡ MΛИ
از عینکو و انگشتر متنفرم (:
سنگینی میکنه بهم (:

عینک موافقم (:

اما انگشتر اصلن (:
من عاشق انگشتر و دستبندم (:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دختری خل،چل،شلوغ،شیطون،نیش تا بناگوش باز با ذهنی شلوغ (:
(ممنون از پنجاه و سه تا بیانی که خل و چلیات منو دنبال میکنن (; )
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان